torsdag

DATUM: 2009-12-03 TID: 13:06:56
hejsan, jag vaknade runt 11 idag, sen ringde linda och sa att jag skulle komma in till hemma och locka hennes hår. Så jag gick in och gjorde de för hon skulle på begravning. Jag hatar begravningar. Jag skiter i vem som har dött. De är hemst ändå. Men ännu hemskare är de ju om de är någon man står väldigt nära.
Vet ni vet snöar ute och de ser så mysigt ut när man bor ute på landet. Vitt överallt. Men de mesta är frost men de kanske blir ett vitt täcke av snö innan de slsutar snöa vem vet. Hoppas på de. När de ändå ska va såhär kallt så kan de ju likagärna bli lite snö.
Jag ska snart ta och lägga mig och sola lite och hoppas på att jag blir lite brun, de va ett bra tag sedan och solade sist. Men jag får väll börja igen. Nu när de är så kallt ute och alla andra är bleka så vill man ju va lite finare och va brun hihi. Ellerhur ? Men ja jag ska väll ta och osla nu då som sagt, men vi hörs lite senare <3

haha bild från våran dörr

bild från mitt fönster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0