Tisdag 15/12

DATUM: 2009-12-16 TID: 00:44:27
Halloj, de är en fågel ! hahaha skoja, lite intern skämt där. Ae, men idag har jag vart i skolan , sjukt jobbigt att ta sig upp i morse. Men till sist gick de. Sen kom jag till skolan så fick jag reda på att jag fick MVG i musik. Jätte glad för de. För jag har vart lite feg sådär och inte visat mig på lektionerna. Men Gusten är bra. Så jag har i allafall ett MVG i slutbetyg, vilket känns bra. Men jag har lite dåligt samvete för att jag inte fixat skolan den här terminen och jag vill verkligen komma in på någon linje som jag vill gå och då måste man ju ha betyg. Så när skolan börjar igen efter lovet ska jag verkligen kämpa på, de kommer vara jobbigt att få upp betygen igen men jag ska klara det. hihi.

Btw, efter skolan så drog jag till Navesta och träffade Alex. Vi typ sov. Men så ringde Madde och väckte oss... Åkte hem med 9 tåget. Har kollat på andra avenyn avsnitten och kollat på riverside. Lite som jag har missat och sådär. Men nu är jag ikapp igen. Jag känner mig sjut sliten idag och så har jag jätte ont i halsen. Hoppas verkligen inte att jag blir sjuk sådär innan jul och allt. Jag ska ju upp till Sundsvall och fira den iår eftersom att mamma jobbar. Men de kan va kul att åka upp till norrland lite granna. Träffa Amanda och systrarna, hihi. Men nu ska jag nog snart gå och sova om jag kan. Annars blir det datan ett tag till puss sålänge !

Alexander <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0