sover inte

DATUM: 2009-12-22 TID: 04:32:54
Har inte lagt mig än och jag ska ju åka i morgon, det blir väl att sova på bussen. Eller så sover jag när jag kommer till hemma, får ju sovmorgon på onsdag. Lite skönt sådär. Japp, vad har jag gfjrot hela natten då ? Jo jag har suttit på msn och snackat med folk , jätte rolgit, sen har jag fått lite låtar som jag la in på mobilen till i morgon. Det var bara 3 låtar man i allafall något. Jag är så trött på de andra jag har på mobilen som vart där sen vi va på Gotland med klassen. TRÅÅÅÅKIGT. Nae men jag ska väll fortfätta att luffa runt på msn och vänta på att de ska bli morgon så man kan käka något. Dör ju typ haha ! puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0