Sover hos linda

DATUM: 2009-12-04 TID: 00:49:23
Hejsan, jag sover hos linda inatt, jag ska gå med henne och lämna lukas på dagis i morgon, snäll som man är. Haha jag kommer vara helt död! Menmen , jag blir väll pigg av att gå, jag måste ju röra på mig med. Sen efter vi har vart och lämnat lukas så ska jag sova lite, sen ska jag sola och duscha och göra mig i ordning lite. Sen ska jag in till stan och möta upp madde för jag ska ha mitt smink. Sen efter de ska jag träffa alex. kulkul. Japp, men då måste man väll snart sova då,. Vi hörs i morgon pussss !

Kommentarer
Postat av: Natalia

Fin blogg du har! :)

Kikar in och önskar dig en jättemysig andra advent. Kram :)

2009-12-06 @ 17:56:52
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0