Skolavslutning

DATUM: 2009-12-17 TID: 23:14:06
Hejsan, idag är det torsdag och jag vi hade skolavslutning. De va rätt nice. Dagen började med att jag vaknade hemma hos alex. Sen så drog jag till skolan så jag kom dit vid 10 så vi började. Vi slutade halv 12 sen åkte jag och hämtade kläder i kimsta och så åkte jag och madde hem till ellinor och fixade oss och sådär. Sen bar de av till kyskan jag vi va där 1 timme före alla andra eftersom att ellinor och madde skulle sjunga. Så vi satt där fint och väntade på att alla skulle komma. Sen när de va slut skjutsade maddes pappa oss till smedby där vi va med Calle och Anton. De skulle lana.... TRÅÅÅÅKIGT, men de hängde i allafall med till stan och käka. Sen så kände jag att jag ville åka hem istället för att sova hemma hos madde. Känner mig lite halv sjuk , men jag hoppas att de går över till i morgon när jag och madde ska på stan och köpa julklappar. Mysigt sådär. Blir väl att ta en fika med henne eller något efter de. Sen ska jag försöka att träffa Alex ett tag med. Han är sjuk, stackars honom. Men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, men vi hörs i morgon puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0