Måndag 14/12

DATUM: 2009-12-14 TID: 23:48:33
Hejsan, idag är de måndag. Drog till skolan vid lunch. Efter skolan träffade jag Jn och jonte med fia. Så vi drog hem till Jonte ett tag sen skulle fia hem så jag drog hem till Alex. Vi typ kolla på film och kolla lite på datan. Vid 8 var de dax för mig att dra mig till resecentrum.Sen satt jag på tåget och nu är jag hemma igen. Måste väl gå och lägga mig snart om jag ska orka upp i morgon men de blir att bah klä på dig ungefär och dra. Jag lovar jag kommer va helt död!

niklas neger och niklas vit

Jonte och Jn


Kommentarer
Postat av: sofia

hahaha niklas neger, sööönoseN xd

2009-12-15 @ 16:03:43
URL: http://unwrittenlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0