Inte vart hemma

DATUM: 2009-12-21 TID: 21:06:05
Vi har inte haft något vatten hemma så jag rymde till Norrköping någora dagar hehe. Så jag har inte haft tid att blogga. Men nu är jag hemma och i morgon åker jag till Sundsvall. Jag har inte ens börjat packa än så de är nog bäst att jag gör de nu, eller i allafall hänger tvätten så kan jag gå upp lite tidigare i morgon. Bussen går 12.15 från linköping.
Jag och madde va på stan i lördags så vi handla lite. haha madde köpte en leksaks bil till sin 20 åriga bror. Lite kul såhär. Men han sa ju att han ville ha en bil så han får skylla sig själv ;)
Juste en sak till Alex kom hem med en ny hund igår, sjuuuukt söt ! Jag är kär i den !

Angående inlägget "Nu räcker det" så måste jag skirva om det, för hon förstår inte att jag menar allvar och jag vill verkligen inte ha det såhär, men jag har inget val. De är hon som bestämmer om de ska funka eller inte.

parfym och mascara

Bilen SCHTEEK

alex nya hund sååå fin !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0