Fikakväll

DATUM: 2009-12-03 TID: 01:51:55
halllu, nu är jag hemma igen. Åkte in till linköping med linda och lukas. Först skulle vi fika typ på gyllen men de stängde klockan 6 så vi va tvungen att hitta något annat och så blev de min favorit expresso house ! Så jag tog en chailatte like always och linda tog en varm choklad med grädde. och lukas tog en fanta med en chokladboll. hihi. Lite mysigt var det, men linda tyckte att de va tråkigt så vi åkte hem igen. Ja det blev en liten kortis men då har man iallafall gjort något idag. Nu ska jag snart ta och plugga de sista sen ska jag väll sitta vid datan till jag ska gå och lägga mig. Ja så ser min dag ut i allafall.  puss på er sålänge !

Linda och lukas ;)

haha lite fint i linköping sådär

jag och min älskade chailatte

linda kom med på en bild med ;)

 

OBS! inlägget skulle lagts upp för några timmar sedan men jag glömde publicera. sry !

 


Kommentarer
Postat av: Lillis

MEN DIN JÄVLA KÄRRING, DU FICK INTE ANVÄNDA DET KORTET.. UUUUUUUSSSCCCCHHHH

2009-12-03 @ 18:15:13
URL: http://lillisinyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0