Färdig solat

DATUM: 2009-12-03 TID: 16:41:31
Sådär, nu har jag solat klart och fått lite mat i magen med. Det blev nästan ingen skillnad alls nu, men jag får väll ta och sola lite i morgon med. 30 minuter är ju faktiskt inte så mycket. Men i morgon måste jag til stan iallafall ! haha ja en sak från en annan, men madde har mitt smink och jag kan inte vara utan de i helgen + att hon har mitt nagellack med och de måste jag med ha för fan mina naglar ser förjävliga ut nu.,  herregud va yttligt inlägg de här blev. Men så är det att vara jag, typ de ända som finns i mitt huvud. Men nu ska jag spela café world och så är jag sjukt sugen på julmust med så ska ner och hämta de med, men puss sålänge '!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0