Can't sleep like always

DATUM: 2009-12-14 TID: 01:08:29
chacha, nu har vi problemet igen, jag kan inte sova fast jag egentligen borde, men om alex skulle va här skulle jag redan sova. HAHA ! Just nu sitter jag lyssnar på you're my sun. En jätte bra låt. Kan inte lägga upp den på bloggen just nu eftersom jag sitter vid min lilla data. Men jag kan göra de imorgon om jag har tillgång till en annan dator.
Imorgon ska jag till skolan , men jag börjar typ kvart i 11 så de är nog rätt lugnt att jag inte har somnat än. Men tänk om jag är vaken hela natten... btw, sen efter skolan ska jag nog träffa Jn ett tag men fia hänger nog med antagligen. De kan ju bli kul. Men jag är helt pank så jag vetifan vad vi ska hitta på. Men de är ju sånt som märks. Tänkte lägga upp lite bilder från skolan i fredags. haha Linus hade med sig en bobbycar till skolan? Fråga mig inte varför, men jag typ åkte på den efter skolan och de va JÄÄÄÄTTE kul. haha.

haha stirrar in i kameran (y)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0