Biteline/kvällen

DATUM: 2009-12-26 TID: 02:26:44
Halloj, jag emma, wille och oscar åkte till biteline och käka förut som sagt, riktigt gott var det. Sen efter de åkte vi hem till emma och la oss i soffan allihopa och kollade på karlsson på taket och efter de Narnia. Sen när emma och de gick och la sig så gick jag ut och mötte Emil, Alex och Salle tror ja de hette, höhö. Fett kallt ute, men de va lite kul att träffa folk annars skulle jag väl sova vid de här laget.
Imorgon så kommer emmas farmor och farfar vid 10 kanske och lämnar julskinka sen ska jag ta och hoppa in i duschen och fixa mig sen efter det så ska vi ta oss till Birsta så fort som möjligt. Rean börjar ju i morgon och alla bra storlekar kommer ju ta slut om man inte är snabb. De vanligate storlekarna är väl 34/36 eller ? I allafall ska jag möta Amanda på Birsta. Sen ska vi väl käka något där med. Men nu känner jag att jag skriver allt i detalj så ni typ bah ; careface. Men nu ska jag ta och ringa alex och fråga om han kan värma mig för jag fryser fan ihjäl !

Oscar

Wille

och min väldigt seriösa syster emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0