Bästavän

DATUM: 2009-12-15 TID: 00:12:15
Jag kan inte ljuga för dig, du känner mig allt för väl, men om du ser mig i ögonen så säger dom, att vi kan bara vara dom vi är, så ge mig inga skäl för vad vi än kallar det, så är det bara ett långsamt förväl.

jag saknar dig min vän och de fär bara sanningen, jag vill att allt ska vara som förut när vi va som tightast. Men de kan ta ett tag att fixa. Men vi vet ändå att vi alltid har varandra och du kommer för alltid att vara min bästavän. Du är nog den ända som jag verkligen kan säga att jag älskar !
även om jag älskar fler. Men jag älskar dig verkligen mest och jag vill att allt ska va som förut. Älskar dig !

<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: jjonna

va fint. Jag älskar dig mest julia <3

2009-12-15 @ 00:38:38
URL: http://jonnagustavsson.blogg.se/
Postat av: Jonna

:(<3

2010-01-06 @ 03:05:05
URL: http://jonnagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0