27/12 måndag

DATUM: 2009-12-27 TID: 18:49:31
Hejsan, igår kväll sov amanda här. De va nice ! Fast vi somna rätt sent och sådär, men så blir de ibland. Jag vaknade från och till men jag gick upp när emma kom hem med barnen vid 2 kanske klockan va. Jag vet inte riktigt.. Sen har jag bah slappat hela dagen. Jag har pratat med mamma om min hem resa. Jag skulle egentligen åkt hem i morgon, men de fast inga biljetter... Jag som vill hem !!! Men jag åker på tisdag i stället. Sen sover jag hos alex. Vet inte om jag blir kvar där till nyår. Beror på hur mycket rena kläder jag har med mig i väskan hem. hehe.
Nu ska jag ta och kolla på film sen ska jag sova. Jag är så himla seg så de är inte sant. Men ni får ha de så bra så hörs vi antingen senare eller i morgon.

Juste, jag och amanda va på mellandags rea igår. Jag köpte : en grå tjocktröja (+ en likadan rosa till madde), en svart lång kofta, en brun kofta, julklapp till Sofia och ett par tights. Orkade inte ta kort på de med de får ni leva med. Kan göra de i morgon kanske om jag har nolife. Vilket jag antagligen har, höh.

amanda höh

Donken gubben ! Fan va ja garva !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0