veckans

DATUM: 2009-08-04 TID: 02:11:58


Veckans diss
*Besatta människor* En del är helt besatta ! "Åh jag vill ha en puss snäll bara en snäääällla ! Om jag strular med henne då kan jag få en då `snäälla. Meh vadårå va fittigt! "
Ehm, är du dum i huvudet eller, aldrig när du ber på dina knän om de? Skaffa en tjej för i helvete !

*Brutna löften* Om man har lovat en sak så ska man väll hålla fast vid de och inte skita i det och hoppas att man ska glömma bort de eller något. De är ju lite fail, för om någon har lovat mig något lär jag ju inte glömma bort de.

*Tom lägenhet* Jag har inga möbler i min lägenhet, men ändå är jag här för att jag vill vara nära mina vänner, haha tur att jag har internet i allafall och min säng i rummet annars skulle de nog inte gå.

Veckans hiss
*Systemkamera* De blir så underbart snygga bilder, eller bra kvalité den ända nackdelen med den är att den är så stor
och klumpig.

*
Killar och bloggar* De är coola och de är kul att läsa om de gör de seriöst. Om någon av min killkompisar skulle ha blogg skulle jag lätt läsa den varje dag.

*Chihuahuor* De är så grymt söta !! Åh jag vill ha en nuu ! Måste hitta en och swen tjata ihjäl mig så ska de nog gå , ååh så underbaara !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0