Vart med jonna idag

DATUM: 2009-08-17 TID: 22:57:53
Heeej, nu är jag tillbaka. Idag har jag varit med min saknade jonna ! Vi gjorde inte så mycket vi va hemma hos mig lite sen drog vi till henne och sen till stan och käka. Sen åkte jag hem. De är ju skola i morgon, oooh noo ! Börjar klockan 10 och slutar halv 1. Inte så farligt, sen ska jag va med jonna och senare vid 8 typ ska jag hem till madde och sova där. På onsdag ska vi sova på skolan, lite segt, men de kan ju bli kul. Sånt som märks. Ja , men de va i allafall kul att träffa min saknade jonna idag, har saknat dig sjukt mycket ! Älskar dig,

Kommentarer
Postat av: Jonna

aou , det va kul. Saknat dig med. Älskar dig ! :)<3

2009-08-17 @ 23:22:48
URL: http://jonnagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0