Vart med fia idag

DATUM: 2009-08-03 TID: 02:50:57
hallu, inte så mycket skrivade i bloggen idag, men jag har haft fullt upp, åkte in till norrköping med kvart över ett tåget, sen mötte jag upp fia på stan och käka lite. Sen blev de att vi åkte hem till henne i smedby. Där fixade vi oss lite och gick ut och försöka ta lite bra nya bilder till min nya header, vet inte hue de gick än, sofia måste skicka bilderna till mig. Sen gick jag och fia och köpte ben&Jerry's glass. va billigt på willys, 45kr, Klart man måste ha då , 5kr billigare lixom. haha Sen åkte jag hem till mitt vilbergen och träffade manne ett tag och sen drog jag till ektorp och träffade emil, crille och Björn, trevliga pokjar som är helt klart bääst !!
Sen gick jag hem igen och nu håller jag på med mitt sista nudelpaket, jag är sjuuukt hungrig, har ju inte käkat sen 2 typ. hmm. Japp men nu måste jag kolla maten, puss !!

Kommentarer
Postat av: sophia

ja så äre vettu (;

2009-08-03 @ 10:42:35
URL: http://sophiaaandersson.blogg.se/
Postat av: emelie

Svar: jaarå:)

2009-08-03 @ 15:36:44
URL: http://pimania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0