Vart hon linda

DATUM: 2009-08-14 TID: 02:08:18
ja halluu, Ligger i min säng nu och kollar på Arn tvåan , haha jag satte på den men jag har inte kollat på den någor eftersom jag har suttit i telefon någon timme och pratat med en person, treevligt. Varit hos linda i kväll, jag och classe drog till macken och köpte godis efter vi hade vart i linköping och käkat kina mat, de va jätte gott, ska fan äta där någon mer gång. Men inget slår Norrköping, men de va typ frächare där vi åt nu för de va färska grönsaker i och de är inte på de stället vi brukar äta på i norrköping.

btw, jag va ju hos linda och vi fixade oss lite och skulle göra den ädr paodin om amandavardet. blev inte så bra men de va kul i allafall, sen ringde min mobil så jag drog hem till mig, lånat massa filmer av linda med så de blir väll att kolla på film hela natten typ, är inte ett dugg trött, Hopplöst, skolan börjar snart och jag är uppe hela nätterna, hmm, men de ändrar ävll på sig när skolan börjar i allafall, får vi hoppas i allafall, men de brukar ju göra de i allafall. Men nu ska jag leta reda på min sladd till mobilen så ni får se lite bilder, men de kommer en nu som jag tog fårn lindas blogg, puss på er så länge !

Linda och jag

min kinamat, sjuukt gott var det
jag och lillis !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0