vaken nu

DATUM: 2009-08-07 TID: 13:30:49
ja då va man vaken igen, igår blev de att gå ut och träffa matte och kim ett tag sen kom jag hem så vissla manne och sa att jag skulle öppna porten så jag gjorde de. sen va jag med manne och tony till morgonen, najsnajs, vi gjorde inget lyssna på musik bah , heeela natten haha, aja nu har jag i allafall duschat och ska vänta på att hrået ska torka sen ska jag ringa manne och säga att jag är klar. Så får vi se om de dragit till klocket än , annars åker jag väll buss. Sen ska jag va med madde hela dagen, kulkul, vi kommer väll träffa folk och sådär, jag behöver snacka med madde med... hm. Ja, men nu ska jag väll börja sminka mig då , kankse käka något med är rätt hungrig, puss på er !

kiss my as bitches !

Kommentarer
Postat av: emelie

Ha en bra fredag :D♥

2009-08-07 @ 14:48:04
URL: http://pimania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0