Utebion

DATUM: 2009-08-04 TID: 01:34:17
Vart på utebion kom hem för ett tag sen, tog bussen dit och mötte upp madde, sen träffa vi två random killar. ehm, jaa inget mer om de, vi drog från de på en gång. usch, aa sen träffade vi emilia och natta. Sen träffade vi lukas och fille, haah sen träffade vi katja, nadja, jennifer och deras kompisar, sen aa men fan orkar inte säga alla vi träffa,. Olivia kom i allafall lite senare så vi snacka massa och sådär medas madde va med emilia och de. Sen fick jag skjuts hem av maddes pappa igen haha får alltid skjuts hem av antingen madde mamma eller pappa från utebion, haha snälla är de,

Madde ska hänga med mig till mantorp i morgon, vet inte vad vi ska göra med på onsdag ska vi på någon marknad som mamma och classe tvingar med oss på , hmm inte så lockande, men vad ska man göra kul att sitta hemma och rittna då, neej. Aja men nu vet jag inte vad jag ska göra, jag ska väll packa ner lite saker till i morgon så jag kan sova lite extra sen ska jag väll plocka upp lite i mitt rum så mamma blir lite glad, sådär. men puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0