Stan hela dagen

DATUM: 2009-08-15 TID: 22:21:48
Hallu, vart på stan hela dagen med Sofia, madde, yousif och dennis. Kulkul, Vi luffade runt lite åt på donken sen drog vi ut men de börja regna så vi drog in i någon dropin grej,satt där. Men de blev segt i längden så vi drog till vilbergen bara madde jag och yousif. De drog hem till klocket nyss och snart ska jag träffa en annan person., Får se om de blir kul. Vi får inte veta vem de är. Ja, men vi får se hur de går, har nyss bårkat med den här personen jag ska träffa. A. men nu ska jag lyssna på arabmusik, de är as skönt. puss på er så skirver jag senare

lite bilder från dagen får ni med, jag glömmer inte !

dennis luffarN nr,1

Sofia luffarN nr.2

hahaha och ni tror att jag ska skriva att jag är den största luffarN men de tänker jag inte !

Yousif och madde !

Kommentarer
Postat av: yousif

jag är sista lufaren

2009-08-16 @ 00:36:52
Postat av: Oscar :)

ofta dennis då?:D ja spelar i samma lag som han:)

2009-08-22 @ 18:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0