Städat rummet

DATUM: 2009-08-01 TID: 22:18:39
klart, skönt som fan, linda kom över och snacka lite, trevligt. Och nu får jag massa sms för jag har haft mobilen avstängd hela dagen, sorry men jag behövde lite tid för mig själv.
Nu kommer linda snart över igen och vi ska ligga och kolla på film i mitt rum som är ny städat, sen vet jag inte vad som händer, Men ni får bilder sen om jag tar några.

Imorgon ska jag slut äta skit, haha undrar hur många gånger jag inte har sagt de men nu ska jag, vi börjar fram till skolan börjar, sen kan vi förlänga. Vill inte säga att jag ska göra något jag inte ska men NU ska jag. ;)
Men nu ska jag och linda se på film.
kiss&hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0