Smultronstället

DATUM: 2009-08-01 TID: 18:56:08
Heeej, vart på smultronstället idag med Jenny,Sonny,Classe och max. Mysigt när de är fint väder. Sen blev så sjukt mätta så vi åkte hem och la oss i soffan och chilla lite, blev att laga mat 4 timmar senaare, inte så värst hungrig men mat måste man ha i magen, kommer fan gå upp 5 kilo eller något efter den här dagen, haha.
Idag blev de min efterlängtade tacos, sjukt gott, synd att jag inte orkade äta så mycket.

Jusste när vi va på väg till bilen när vi ksulle hem från söderköping så träffade vi en tant som hade typ 5st chihuahuor, sjuukt söta jag vill med ha en, en långhårig svart och brun, såå fina, Måste hitta någon se köpa den hehe, puss på er nu ska jag bädda rent i min säng.

sån här glass köpte jag, muums !

Kommentarer
Postat av: sophia

besökte mitt jobb alltså ;D hah

2009-08-02 @ 01:47:12
URL: http://sophiaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0