seg uppdatering / sjuk

DATUM: 2009-08-09 TID: 14:57:40
förlåt att jag har varit dålig men jag va inte hemma i går och när jag hade ätit när vi kom hem gick jag och la mig på en gång för jag mådde dåligt.
Jag åkte till mantorp sen åkte vi till motala och bada i Vättern, jäävligt naj, vi åkte cab dit så de blåste rejält, kanske är därför jag inte mår så bra idag. De är ju en bit till motala. aja, i motala bada vi och så i allafall kulkul, jag och linda doppa oss en gång sen satt vi snacka resten av tiden vi satt där. Vi åkte hem och jag åt smörgåstårta, men den va typ äcklig så jag slängde den och åt vanlig mat i stället.
Men nu ska jag sätta på en annan film här, haha vi har besök men jag ligger uppe i sängen på mitt rum och nördar film, naajs !

haha snyggaste bilden asso ! löv u linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0