sängdag

DATUM: 2009-08-09 TID: 18:19:59

Jag har legat i sängen hela dagen, men nu är jag faktiskt nere i vardagsrummet. Åt nyss grillspett och ris, gott var de.
Mamma, classe, Sonny, Jenny och max åkte och fiska men jag mådde inte så bra så jag stanna hemma. Skönt att bara va hemma och ta de lugnt med, behövs ju  nu innan skolan börjar, kan ju inte va igång heeeela tiden. Linda kommer väll över sen när hon har städat klart och sådär. Men nu ska jag gå ut ovh stänga av vattenspridaren för de är ingen som springer i den längre puss på er så länge.



jaa gårdagens bilder. den sista går inte att rotera. ?

Kommentarer
Postat av: Carolina

Riktigt fin blogg måste jag säga! :)

2009-08-10 @ 01:30:37
URL: http://justbreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0