Pratat i telefon hela natten

DATUM: 2009-08-15 TID: 04:21:48
Jaa, tro det eller ej, men jag har faktiskt snackat i telefon hela natten igen, sällan,
Blev i allafall att dra till utebion förut med madde, va inte så mycket folk där, helt dött, tror inte jag går på nästa utebio. Gick hem själv idag med, madde får ju inte sova hos mig, men jag kan lova er att hon får de snart, om hon bar flyttar tillbaka till sin mamma. På utebion var de några som dryga mot mig, men jag gjorde inget, satt dör fint och lyssna, kände att de va meningslöst att dryga tillbaka, då skulle de bara bli bråk och de va mååånga fler än va vi va. Menjag blev så jälka irreterad i allafall.

Aa, men skit i det nu. Imorgon ska vet jag inte vad jag ska göra. Någon kommer till mig vid halv 4 sen ska jag väll till klocket och träffa madde och sådär, emil ville ses med men jag vet inte hur de blir med de, vill inte va dum, så om han hör av sig så ska jag väll träffa han ett litet tag i allafall, för jag saknar faktiskt han lite grann. De va längesen vi träffades nu.
Ojdå ,såg hur mycket klockan var nu, shiet och jag är inte ens trött, men jag ska väll sätta på någon film på youtube eller något så jag kan somna. (kan inte ha skivor i min lilla dator.) Så godnatt och puss på er, vi hörs i morgon när jag vaknar.

Jag och madde va lite hungriga så vi köpte mariekex och åt på bussen till utebion

Allt de här va i en jacka madde fick låna av någon, sjuuktfan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0