Övernattning på skolan

DATUM: 2009-08-20 TID: 12:01:03
Hejsan, nu har jag varit hemma ett tag efter ha sovit över på skolan, de va lite segt men de dög. Va ju lite kul i allafall.
Ska se om jonna kan skicka lite bilder till mig sen som jag kan lägga in på bloggen. sov typ 2 timmar i  morse och sen har jag inte sovit mer och kommer nog inte göra heller. Jag ska snart duscha och fixa mig och åka tillbaka till norrköping eller om jag åker till linköping och kollar om jag hittar något man kan ha på sig på augustufesten som är i kväll. Kulkul, ALLA kommer att vara där. Puss på det. Men nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sen måste jag försöka fixa moppen för den går inte att starta. Den har nog stått för länge. Har inte kört den över en vecka och mitt batteri va as dåligt i den redan innan, aa, vi får se hur de går, annars har jag ett nytt batteri att stoppa i. Puss på er vi hörs antagligen ikväll.

Här är en video från övernattningen i allafall. haha lite psyk min klass är, men de är kul ibland.

Kommentarer
Postat av: Oscar :)

ja e grymmast :)<3

2009-08-22 @ 18:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0