Natten

DATUM: 2009-08-08 TID: 07:21:42
heellu, drog iväg till klocket på en gång när jag var klar. Blev ju så jäkla sent, kom till madde vid halv 4 i allafall sen träffa vi yousif ett tag sen va de så varmt så vi åkte och bada klockan 6 typ haha, kulkul, sen blev de att fixa käk, blev pomme! Sen fixa vi oss och drog iväg till smedby och träffa anton och calle. Kollade på film där, sen blev de donken, haha jag fick en gratis glass , as stolt fan de ägde sönder ! Sen skjutsa Calle och Anton hem oss, välidigt snällt så vi slapp gå, sen va vi här hemma och typ kolla på youtibe filmer sen drog de,
madde gick och la sig nyss, jääävligt onödigt med tanke på att vi ska åka till skärgårn vid 9 kanske, hmm, aja ska väcka henne 8 i allafall för då ska vi till ica och köpa energidryck ! Sugen på de somfan och de lär ju behövas om vi inte ka sova något sen bada och sola hela dagen. Om vi inte ska till skärgårn ska jag till mantorp över dagen tänkte jag, har en överraskning i mitt rum fick jag reda på idag med, najs, älskar övaerraskningar, vill ju veta vad de är och de skulle ju va trevligt att träffa linda med.
Jag ska typ hmm, venne vad jag ska göra nu vänta i 40 minuter på att ica ska öppna hehe,

Innan badet !

och lite middag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0