Mina tankar

DATUM: 2009-08-07 TID: 00:59:25
Jag vill ha en bra kille, en kille man kan ha ett långt förhållande med och som inte playar runt, och en som inte skiter i en. Jag behöver inte va den som går före allt och alla. Men ändå att han bryr sig om mig.
Finns inte så många sånna killar. Jag har aldrig haft en sån kille, jag drar mig typ till såliga killar, de är inget jag rår för., Tycker om när de är lite farligt sådär, men jag vill inte de här längre, jag är tillräckligt gammal för att vara seriös med någon, men killarna i den här åldern är ju sådär, som bara ska playa runt och sådär. hmm, inte kul alls. Men de finns ju en del som vill samma sak som jag.
De är ju svårt att veta innan man börjar tycka om någon, asso om de är players eller inte. Till slut är man ju fast och skiter i allt, man vill bara ha den killen. Usch , tycker inte om de här men jag ska försöka ta tag i mig själv och inte göra något förhastigt, man ska ta de lugnt även om livet är kort,

Kommentarer
Postat av: Saknaren!

Jag är en sån (y)

2009-08-07 @ 01:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0