Madde har flyttat !

DATUM: 2009-08-07 TID: 00:54:39
När vi kom hem från mantorp så åkte jag ju hem och madde åkte hem till sig, sen åkte jag hem till henne nästan direkt, så när jag kom till hennes mamma så höll madde på att packa,. Hon hade bestämt sig för att flytta till sin pappa, samma dag ? Så jag hjälpte henne och sådär och nu bor hon hos sig pappa. De är ju trevligt, tror hennes mamma blev lite lessen i allafall även fast hon inte ville visa de.
Sen drog vi till utebion i allafall träffade massa kul folk, trodde fan de skulle va fler där men de va kul i allafall. Efter utebion så fick jag skjuts hem av maddes pappa, haha som vanligt. haha taack ! Nu vet jag inte vad jag ska göra. Sitter och tänker lite..

Madelene Sjöholm. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0