Lindaaaa

DATUM: 2009-08-13 TID: 03:27:18
Idag åkte jag till mantorp ju, mamma och classe hämtade mig i linköping så åkte vi och käka glass trots skitvädret. haha vi åt i bilen ! Sen kom jag hit och gick in till linda och valde litefilmer vi skulle se på, blev bara att kolla på två st sen störde vi oss på massa på youtube, haha as kul vare i allafall, i morgon ska vi göra massa parodier har vi bestämt.
Åker hem på fredag, sista helgen innan skolan börjar så vi ska väll hitta på något kul!! Hoppas jag verkligen, !! Blev ingen lång promenad med hundenm haha hatar honom typ idag. ! haha Nej men de får väll bli i morgon eller något. Ja men nu ska jag kolla lite på youtube såhär mitt i natten sen bloggar jag mer, puss !

bus på gång !

Linda,liam,ozzy och jag ! mys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0