inte nu igeen !!

DATUM: 2009-08-12 TID: 02:57:31
Snart börjar skolan igen, nu på tisdag, usch, känner mig inte så peppad. Men de ska bli skönt att få röra på sig lite, har fan suttit still eller uttit på en jävla moppe hela sommaren ! haha, hoppas jag har någon kondis kvar med, haha, den kommer väll tillbaka till mig hoppas jag, annars sänks ju mitt betyg, får ju inte hända. hehe, nej nu när jag tänker på de här så ska jag fan ta en lååång promenad med hunden när jag kommer till mantorp i morgon, eller juste jag ska ju i till min kära bror imorgon. haha får bli efter de då. Nej jag ska upp klockan 12 i morgon så jag behöver sova nu snart, ska sätta på en film sen ska jag sova., puss på er, vi hörs i morgon,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0