Ikanohuset

DATUM: 2009-08-05 TID: 21:27:34
hallådär, jag och madde åkte till ikanohuset i linköping nästan på en gång när vi vaknade vi fixade oss bara innan , blev att shoppa lite, rea överallt. härligt. Träffa Matte och Tim som va i linköping med de hade med köpt lite grejer, nice. Sen när jag och madde skulle åka hem så var de någon som hade tagit min hjälm, hmm moget, nej. Skaffa pengar och köp en egen hjälm !
Nu ligger madde i solariumet och snart är de min tur att ligga där och steka, blir väll 30 minuter, får hoppas att de syns något, jag är så jälka blek nu, ändå är de sommar. Tur att de fina vädret har kommit nu med, ska va fint ett par dagar, Kanske blir att åka och bada eller något när jag är hemma i norrköping. Jag och madde ska dit i imorgon, de är ju utebio "Mamma mia" de kan man ju inte missa, de kommer antagligen va tjockt med folk där. kuuuuuligt att träffa massa, men nu ska jag gå och säga till madde att de gått 30 minuter, puss på er !

bild på vad jag har köpt kommer sen datan är så jääävla seeg !! :@

Kommentarer
Postat av: Emma

Man måste låsa fast hjälmen!

2009-08-06 @ 07:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0