I norrköping

DATUM: 2009-08-10 TID: 15:25:37
Nu är jag back in norrköping. Fett nice. Har precis duschat och ska ner till centrum och kolla hur mycket classe vann på travet, hoppas de blev en slant så jag kan leva, haha, ja, annars får de väll sätta in pengar. hehe. Iknäll ska jag i allafall till utebion om de inte regnar, mamma sa att de skulle de, men jag hoppas de inte gör de. Någon som vet när sista utebion är här i norrköping ?
Ska nog till Smedby ett tag och träffa Sofia, sen ska jag träffa madde, och så ska jag smsa emil med han ville ses idag men då får han ta och komma till smedby för jag orkar inte dra till eneby. HAHA, ! Ja de är de som händer nu i allafall, vi hörs väll senare puss !

En lite fin bild på sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0