Hittar inte sladden

DATUM: 2009-08-14 TID: 02:21:05
jag hittar  inte sladden nu, så ni får bildena i morgon, om de går bra ?
haha ni kan inte göra något åt saken för de får ni i allafall, hahaha ! skoja, nej men nu ska jag bara kolla på bilddagboken, sen ska jag sätta på filmen igen såg ju inte ett skit av den, hehe, puss på er så hörs vi i morgon innan jag drar hem till norrköping, de är sista helgen jag är hemma i norrköping tror jag , sen ska mamma börja städa massa i lägenheten, buuhu, kommer gråta den sista oktober när vi inte har kvar lägenheten mer, bli ju så låångt och allt, men de ordnar sig, de gör de alltid, men nu måste jag sova, eller jag ska ju kolla på film puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0