Hemma igen

DATUM: 2009-08-29 TID: 21:40:37
heejsan, jag kom hem från Gotland i går men då orkade jag inte skriva och idag har jag varit på stan hela dagen och vart i klocket med Madde, Blev att Classe kom och hämta oss i klocket så hängde Madde med hit ut till Kona, haha. Vi gör inte så mycket, Madde ligger i soffan och kollar på tv och jag sitter här vid datan och vi tar de bara lugnt, måste ju vila upp sig inför första veckan i skolan (som går enligt schema. )

Gotland va rätt nice i allafall, Fint väder och sådär, men vi sola inte så mycket men däremot så cykla vi HEEELA tiden typ. Sjukt jobbigt men bra träning. Blev mycket mat, jag som i vanliga fall brukar äta 1-2 gånger om dagen åt typ 5 gånger på en dag. Så har väll blivit tjock nu, haha nejdå men de försvinner snart jag lovar.
Jag ska snart ta och hitta på något fråga madde om hon vill se på film eller nått. Jag har ju en hel hög med lånade filmer där uppe i mitt rum, får väll se om vi hittar någon båda vill se på. Hm, bilder får ni kanske i morgon, jag måste ha en mobil sladd till datan och min är i Norrköping så jag får låna lindas eller något. Ja de löser sig på något sätt. Puss på er !

Kommentarer
Postat av: olivia

sjukt snygg blogg! älskar headern! :D

2009-08-30 @ 09:43:17
URL: http://oliviakatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0