Film med linda

DATUM: 2009-08-02 TID: 00:38:12
Filmen är nu slut och jag ligger i sängen så näära dörren som möjligt eftersom jag loggas ut från msn hela tiden, för dety trådlösa internetet räcker knappt upp hit, hehe. Tur att de fungerar nu i allafall, trodde att jag skulle behöva gråta ett tag, men sonny fixa de,! Tummen upp för han då.
Kollade i allafall på film med linda, hm, vi trodde att de skulle vara en dokumentär men de vare inte. Så vi blev lite besvikna, men jag tyckte att den va rätt bra i allafall, men de tyckte inte linda, Blev gurkstavar som snack, haha, måste ju vänja mig,

Ska i allafall sova nu snart eller jag ska va inne på msn ett tag, ska ju upp 12 i morgon om inte halv 12. Ska ju hem till sofia i morgon. Men hon är ju jävla seg på att svara på sms,. suuuuck, aja jag får väll ringa henne i morgon innan jag åker, eftersom jag intye hann ringa i kväll, hon sover väll antagligen nu "nattugglan" asso, hehe,
kiss&hugs

kul bilder ? Nej, men de är i allafall några

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0