ensjön

DATUM: 2009-08-04 TID: 01:22:16
idag träffade jag fia igen, jag vaknade vid halv 4 ungefär sen kom hon vid 4 kanske, först så satt iv bara och ruttnade lite sen kom virre och tim förbi en sväng men de dorg på en gång nästan, sen fick jag fia för oss att cykla till ensjön, så vi cykla dit, jag trodde de va mycket längre än va de va så dit kan man ju cykla fler gånger.,
Så där satt vi i allafall ett tag sen blev fia kiss nödig så vi va tvunga att cykla hem haha, vi va hemma hos mig ett tag och ringde massa, sen drog hon hem och jag till utebion! puss på de!

ensjön

haha ser ni skillnaden, fia har vart på landet hela sommaren och jag har sovit !

seeexigt

Kommentarer
Postat av: sofia

haha men uusch xd

2009-08-04 @ 14:59:51
URL: http://unwrittenlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0