dags att gå och lägga sig

DATUM: 2009-08-04 TID: 03:44:20
Nu ska jag sova även om jag inte hart lust, ska ju upp i morgon mamma hämtar mig och madde här hemma, så jag måste skicka sms till madde och säga att hon måste va här klockan två! och så ska jag ta bort sminket och borsta tänderna, så god natt på er alla söta! Skönt att jag har bloggat mycket idag med, men de blir ju mest på kvällen när jag har tid, men de är i allafall bättre än ingenting för då har ni något att läsa när ni vaknar sen,
kiss&hugs

psst, i morgon ska min nya design på börjas, najs som fan hopps den blir lika bra som den jag har nu, nattinatti

Kommentarer
Postat av: emeliedahlgren

Ställ gärna en fråga i min frågestund =)

2009-08-04 @ 15:20:24
URL: http://pimania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0