Dagen

DATUM: 2009-08-11 TID: 22:21:16
Vi drog vill madde så bytte vi om och fixa oss lite, sen drog vi till stan och käka och träffa lite folk men de blev tråkigt efter några timmar så vi drog till vilbergen och gick till ica och köpte energidryck och klunka, sen va madde tvungen att åka hem för hennes pappa blev lite arg och sådär. Sen visste jag inte vad jag skulle göra men så kom virre och tim i typ en halv timme, men de skulle hem nu och senare ska jag träffa tim och johnny tror jag, men nu ska jag städa hela lägenheten de ser förjävligt ut och mamma har sagt att jag inte får vara här hemma om jag inte städar och så för de är ju som min egen lägenhet. SK sätta på tvättmaskinen än en gång, (har glömt att hänga den 4 gånger nu.. ) Sen sätta på diskmaskinen med, jaa allt sånt där, ha de så bra sålänge puss på er !

kommer ni ihåg mitt blonda hår ? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0