Bra humör !

DATUM: 2009-08-24 TID: 03:53:15
Fan va jag är på bra humör asso ! Älskar att va uppe om nätterna för oftast blir jag på så bra humör! Snart ska jag jag börja fixa här hemma eller om typ 2,5 timme men fan samma skit fan haha, aa lyssna på massa bra musik och har humöret uppe.

Jag och jonna har snackat nu i kväll ., Vi bah
 Julia - Skulle va nice att åka utomlands med en kompis !
Jonna - A ellerhur
Julia - Vi sommarjobbar nästa år då och sparar pengarna och åker då !
Jonna - ja fifän, skulle va as nice !
Julia - Tror du vi kommer få ? :o
Jonna - Vet inte....

haha men jooooo , de ska gå ! skulle va as kul att åka med min bästavän utomlands !

Kommentarer
Postat av: Jonna

hahaha, så jävla skön :D

bästavän <3

2009-08-24 @ 03:55:37
URL: http://jonnagustavsson.blogg.se/
Postat av: Jonna

sv: pusspåre :D<3<3<3

2009-08-24 @ 03:58:33
URL: http://jonnagustavsson.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Hahahaha ofta ni kommer få åka..:P tro inte mamma släpper iväg dig Julia...

2009-08-24 @ 12:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0