Bloggnatt !

DATUM: 2009-08-24 TID: 00:06:30
Jag ska blogga järnet inatt, längesen va ? Ska va vaken hela natten med jonna älskling, ska ju upp fan typ 6 , uuusch , ska ju sova i bussen. Så här kommer dagen i morgon se ut för mig ,

- Jonna hämtar mig och vi åker till skolan
- Vi går på bussen mot nyneshamn
- Går av och fixar med båt biljetterna
- Är på båten
- Går av båten packar in alla väskor i en bil
- Går och hyr cyklar
- Cyklar till Gustavsvik
- Lägger in grejerna och kollar in rummen
- Duscha och fixar mig
- Cykla in till stan och käka pizza med klassen
- Åker hem och sover. (BUSA)

Låter skoooj va, mh kommer va på dåligt humör känner jag redan nu, ajdå..
Men nu ska jag lägga mig i ett varmt bad och tända lite ljus och sådär mysigt, jonna ska göra de samma. Sen Raka benen och ha inpackning i håret och sådär, de va as längesen jag tog hand om mitt hår och de behöver verkligen, håret får ju förfan av när jag plattar de. buuhu. Jag som vill ha långt hår. Aja men nu ska jag tappa upp ett bad i allafall. puss på er älsklingar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0