Augustifesten/ rixfm festival

DATUM: 2009-08-21 TID: 00:00:30
Haallu, jag hann inte skriva när jag kom hem från stan sen, stressad dönder livet typ idag. De har varit jääte varmt idag, man skulle fan ha åkt och badat eller något i stället för att smringa runt på stan och sådär. Men de har ändå vart kul idag när jag väl kom hem till norrköping i allafall. Träffade Jonna och Emma och gick med de på augustifesten och rixfm, fia var också med man hon åkte hem vid kvarti 10 typ eller något sånt. Kul vare som sagt. Imorgon är det fredag och då kan man ju va där lite längre och då är de nog mer folm som stannar längre med, kommer nog bli skoj, jag ska gå med Jonna och Emma i morgon med I think, men nu måste jag snart sova de är ju skola i morgon och vi ska va i folkparken 10 i 9. undrar när jag måste åka då. Ska kolla sånt, men nu har jag så jäävla int i fötterna efter allt springade idag så de bara värker. så jag ska slappa med lite musik och somna in. Vi hörs i morgon, puss på er ! <3

Janet på scen

Alla hade nävarna i luften !

Fialotta !

Kommentarer
Postat av: Anonym

ta bort bilden på mig -.- / sofia

2009-08-22 @ 00:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0