Augustifesten/ parkeringsdisco

DATUM: 2009-08-22 TID: 19:33:34
Yeah, nu är jag hemma igen, de blir inte att uppdatera så mycket änr man är på stan hela tiden.
Igår iallafall så drog jag hem till madde efter sklan och träffade kent och några. Sen drog vi till mickis och sedan till lisa för att fixa oss, blev klara vif 10 ungefär och då drog vi till donken för att äta lite mat. Sen blev de att dra till parkeringsdiscot, as kul bara att alla taffsade, de va ju inte så kul. Sen när de va slut sa jag hejdå till mickis madde och reeze. Gick till eneby i spöregnet så de va som agtt jag hade badat när jag väl kom fram. Fick låna lite kläder av emil sen drog vi till Haga och träffade lite folk sen drog vi hem till emil och så sov jag där för jag inte orkade gå hem i spöregnet, och de gick ju inga bussar så sent. ungefär halv 4 på morgonen, haha, sen vaknade vi vid 4 ungefär och så drog jag hem och nu ska jag duscha och dra till mickis och platta håret och sådär och så blir de en kväll på stan igen, Hoppas man träffar mycket roligt folk. puss på augustifesten !
har inga bilder från något !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0