Augustifesten/ karuseller

DATUM: 2009-08-23 TID: 05:12:07
tjatja, händelserik natt. Drog till Mickis och madde vid 9 typ och fixa håret och sådär, sen så drog vi ner till stan och åkte lite karuseller, kulkul, vi höll på att dö men de va as kul, haha vi bah skrek! Sen träffade vi lite folk. Vi gick till rådhuset för att kolla vilka som va där, de va lite ovänner och folk vi kände där. Sen fick man värsta ragget, naajs. Fan jag kommer inte ihåg vad han sa men de va jätte kul i allafall ! haha shiet ! jaa, sen i allafall blev de lite tjaffs där... Men de fixa vi så de inte blev något. Sen stängde alla karuseller så vi skulle börja gå hemmåt. Så såg vi en tjej ramla baklänges när hon satt på ett räcke, hahahahaha ! Så vi gick fram och hjälpte henne (hon va onykter.) I allafall så fråga vi vad som hände. Då sa hon att hon hade varit i norge dagen innan och shoppat så fick hon reda på att de hade shoppat kläder och alkohol för 35 000 norska kr. Haha, och då hade hon svimmat, hahahaha ! nej med de va sjukt kul i allafall . Sen följde Robin och Stojan mig en bit hem, snälla pojkar. Annars skulle jag fått gått själv från stan.

Sen kom jag hem från stan iallafall satte mig vid datan och så gick jag hem till jimmy och snacka med manne.. En sak vi snacka om va sallad x'd hahahah fan va jag garava ! Nej men nu ska jag lyssna på musik sen måste jag sova för jag ska till mantorp i morgon och packa inför Gotlandsresan, sen skjutsar min mamma mig till Jonna för jag ska sova där i morgon,. Men ha de bra så hörs vi antagligen i morgon., puss på er !

juste, jag fick en ros idag !! :D *stolt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0