Vår

DATUM: 2009-04-01 TID: 18:12:06
Nu är det vår ute ! De är så skönt och de gick rätt bra på provet idag i no med. Jag är så glad. Efter skolan drog jag, fia och Johanna till halvars. Då kan man säga att de är vår på rikigt. Halvars är ett glass ställe för er som inte vet. Efter att vi hade varit på Halvars så drog vi till donken haha, (nyttigt) Aja, skit samma, träna jätte mycket igår och åt knappt igår.
Herregud vad jag ångrar att jag la ut de där bildena i går. så pinsamt. Men de är ju sant. haha. Men nu ska jag kolla på andra avenyn och sen plugga SO. pöss lovers.

Bilder från igår när jag va på stan med fia och Joääni !

Vårvädret / Smakerna !

Glass/smygfoto på fia !

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt brillsen??

2009-04-01 @ 21:00:37
Postat av: Anonym

vart har du köpt brillsen?

2009-04-01 @ 21:01:56
Postat av: Jonna

vad äre för svart tröja du har på dig ? ny?

2009-04-02 @ 22:30:43
URL: http://jonnagusavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0