Torsdag

DATUM: 2009-04-16 TID: 16:26:18

Sovmorgon i morse, jag hittade inte mitt busskort så jag kunde inte ta mig till dansen tråkigt nog, haha. Jag fick sova en timme längre sen va jag tvungen att gå upp och göra mina stödord. (jag gjorde de aldrig igår). Men de gick bra. Redovisningen gick med rätt bra. Men jag är ju livrädd när jag står där uppe. Men f*n bättre än att balla ur i allafall. Sen hade vi hemkunskap. De gick väll bra. Fick reda på att jag kom med på Ö4 med. Men jag vet inte om jag vill hänga med. Och nu går de upp för min mamma med att jag ska va utan mat i tre dagar och gå,gå och gå ! Hon tror jag kommer dö typ. Och man kommer hem på valborgs morgonoen typ 8. Kul att va död på kvällen sen då ? Neej !? Men de kan ju va en kul upplevelse med.  Men jag får se vad mamma säger.. men puss på er ! <3
bild från skolan (viktor)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Julia !!! FFS! Just do it or you will regret it.

2009-04-16 @ 23:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0