Tisdag=skola

DATUM: 2009-04-14 TID: 15:54:26
Skolan idag då,. Det va jätte jobbigt att gå upp i morse. Men jga klara mig upp idag med haha, hoppade in i duschen och stog där i evigheter ! Sen fixa mig och drog till skolan . Vanliga lektioner. Men vi började på nya arbetsområden i de flesta ämnena.  I No:n ska vi skriva blogg ! haha lätt bästa som hänt iår! Ska se hur de går ! Sen typ aa musik sista lektionen och nu är jag hemma. Ska nog bara ta det lugnt tills jonna kommer hem. Hon skulle göra massa idag. Sen ska jag väll hem till henne och kolla på andra avenyn som jag gör nästan varje tisdag. traditon ni vet, nästan i allafall. Men vi hörs lite senare sötnosar. puss !

Kommentarer
Postat av: Anonym

ful

2009-04-14 @ 19:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0