Sista dagen på lovet.

DATUM: 2009-04-13 TID: 13:18:38
Sista dagen då och jag var tvungen att ställa klockan, kändes inte alls kul. Men jag ska träffa olivia och hennes pappa ska skjussa oss till Söderköping där vi ska kolla på hagahöjden - Sörping ! hahaha en lätt vinst till hagahöjden där!  Men de ska bli så kul att se. Sen vet jag inte vad vi ska göra vi hittar väll på något kul.

Igår så skrev jag ju inte så mycket då. Men jag orkade inte va så trött. Men jag va med Fia på dagen. Vi cyklade och köpa cola och satt och stekte i solen vid vilbergsskolan och sen så drog hon hem. Blev en kortis men i allafall. Sen somnade jag och vaknade typ halv 10 eller nått på kvällen, inte bra men de behövdes. Då satte jag mig vid datorn i mammas rum och kollade på bloggar och på bilddagboken och så. Klockan 12 kom mamma in och sa att hon skulle gå och lägga sig så jag fick inte istta vid datan mer... Jag belv as sur, haha. Då skickade jag sms till Robin så jag gick ut och umgicks lite med honom i en timme typ och sen kom jag hem och sov ! haha ! Men nu måste jag fixa mig puss på er ! <3

(gammal bild sen i sommras)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0