mariekex

DATUM: 2009-04-15 TID: 20:11:33
Japp, de va de jag och madde åt innan vi skulle på konfa idag. Hahaha typ tröck i oss eftersom de började och alla var redan inne! Jätte kul! Sen va de ju konfa och jag och john typ slogs. haha asso på låssas. As kul f*n ! Han sprakas som en häst ! haha,. Efter konfa så kom emil, linus och Ante. Vi drog till Linus och tog de lugnt ett tag, sen drog jag hem eftersom jag måste plugga. Men jag vet inte hur jag ska göra. Ska nog bara göra stödorden nu och försöka på texten på hjärnan. Jag ska redovisa den när saken om Almqvist i morgon. Skönt att få det över snart så är de i allafall EN sak mindre att tänka på. Så mycket nu i skolan. Men de är bara att kämpa på med de här nu så har man inte så jäkla mycket att göra sen. Jag har tex 160 glosor och massa grammtik nu bara för att jag har skjutit på tyskan hela den här terminen. Och nu nästa vecka så är de allt på samma gång! Men aa. nu ska jag ta och fixa de där stödorden. Kanske hörs senare. puss ! <3

Kexkäkande !?

as garv och konfa led ?

Kommentarer
Postat av: Elnaz

det e kul med konfirmation :)

2009-04-19 @ 21:17:18
URL: http://elnazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0