Frisören

DATUM: 2009-04-21 TID: 19:55:46
Nu har jag vart i Linköping hos frisören och tagit bort utväxten och klippt mig lite. Jag tycker de blev sådär, kanske lägger i lite slingor själv för de är fan gul för jag sa att jag inte ville att de skulle va jätte blont. Men ångrar mig lite nu de skulle nog bli bättre än de jag har nu, men de duger ju ! :D bättre än utväxt. Nu är inte mitt hår slitet längre heller. de är skönt ju. Vet inte hur jag ska göra i morgon med skolan, jag mår inte såbra. Ätit dåligt idag men ändå så är jag as mätt och så fryser jag jätte mycket och ont i huvudet och jävligt trött. Tror jag är sjuuk. !... Tråkigt !! Men nu ska jag ta och kolla på bilddagboken puss på er ! <3

före&efter

sexbomb x'd och mat !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0